Kolumne

Published on November 17th, 2010 | by Nermin Catovic

0

Information Technology Infrastructure Library v3




Neke od tih koristi uključuju:

  • Povećano zadovoljstvo korisnika i klijenata IT uslugama
  • Poboljšana dostupnost usluga, koja direktno vodi ka povećanju profita i prihoda od poslovanja,
  • Finansijske uštede kroz reducirani rad, uštedu vremena, poboljšano upravljanje i iskorištenost resursa
  • Poboljšana iskorištenost vremena na tržištu za nove proizvode i usluge
  • Poboljšano odlučivanje i optimiziran rizik.

Inicijalna verzija ITIL-a se sastojala od biblioteke od 31 povezane knjige koje su pokrivale sve aspekte IT usluga. Ova inicijalna verzija je zatim revidirana i zamijenjena
sa sedam, više povezanih knjiga (ITIL 2) konsolidovanih unutar cjelokupnog okvira. Ova druga verzija je postala univerzalno prihvaćena i sada se koristi u mnogim državama u hiljadama organizacija kao osnova za efektivne IT usluge. U 2007 godini, ITIL v2 je zamijenjen sa proširenom i konsolidovanom trećom verzijom ITIL-a, koji se sastoji od
pet ključnih knjiga koji pokrivaju uslugu životnog ciklusa, zajedno sa zvaničnim uvodom.

Tags: , , ,


About the Author

Osnivač portala itrevizija.ba i pristalica edukacije kroz besplatne članke, materijale i međusobne diskusije. Zainteresovan za područja IT revizije, informacione sigurnosti, zaštite podataka, implementacije ISO standarda, kontinuiteta poslovanja i projekt menadžmenta.



Comments are closed.

Back to Top ↑

UA-16409049-1